SEFONA BİREYSEL KULLANICI SÖZLEŞMESİ

1. TARAFLAR

1.1 İşbu Sefona Bireysel Kullanıcı Sözleşmesi (“Sözleşme”), Gülpınar Mahallesi Atapark Karşısı Sokak No:1, Köyceğiz/Muğla adresinde faaliyet gösteren, Muğla Ticaret ve Sanayi Odası nezdinde 11853 sicil numarası ve 0758062831200001 Mersis numarası ile kayıtlı Sefona Teknoloji A.Ş. (“Sefona” veya “Şirket”) ile diğer tarafta Sefona Mobil Uygulaması (“Mobil Uygulama”)’nı kullanmak isteyen bireysel kullanıcı (“Kullanıcı”) arasında, Kullanıcı’nın Mobil Uygulama’yı kullanırken sahip olacağı hak ve yükümlülükleri belirlemek amacıyla düzenlenmiştir.

1.2 Taraflar, işbu sözleşmede “Sefona” ve “Kullanıcı” olarak anılacaktır.


2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

2.1 İşbu Sözleşme, Sefona Mobil Uygulaması’nın Kullanıcılar tarafından kullanımına ilişkin hüküm ve şartları düzenlemektedir. Kullanıcı, Mobil Uygulama üzerinden sunduğumuz hizmetleri kullanırken işbu Sözleşme hükümlerine uygun hareket edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.


3. TANIMLAR

3.1. Sefona Mobil Uygulaması: iOS ve Android cihazlar üzerinden indirilebilen, Kullanıcıların yakındaki kahve mekanlarını keşfetmesini, kahve almasını, puan ve karbon ödülleri kazanmasını sağlayan dijital platformdur.

3.2. Kullanıcı: Sefona Mobil Uygulaması’nı kendi adına kullanan gerçek kişidir.

3.3. Üye İşyeri: Sefona Mobil Uygulaması ile entegrasyonu bulunan, Kullanıcılara mekan tanıtım yapan ve sadakat programına dahil olmasını sağlayan işletmelerdir.

3.4. QR Sticker: Sefona tarafından üye işyerlerine sağlanan ve Kullanıcıların puan kazanmalarını sağlayan, tek kullanımlık QR kodları içeren stickerlardır.

3.5. Kahve Puanı: Kullanıcıların kahve alışverişleri karşılığında kazandıkları ödül puanlarıdır.

3.6. Karbon Puanı: Kullanıcıların kahve tüketimleri sonucu kazandıkları ve fidan dikimi için kullanılabilen ödül puanlarıdır.


4. HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLER

4.1. Kullanıcı, Mobil Uygulama’yı kullanabilmek için, uygulamayı indirip üyelik formunu eksiksiz doldurarak işbu Sözleşme’yi onayladığını belirtmek zorundadır. Kullanıcının verdiği bilgiler doğru ve güncel olmalıdır. Aksi takdirde, Kullanıcı’nın üyeliği askıya alınabilir veya iptal edilebilir.

4.2. Kullanıcı, Uygulama üzerinden kazandığı kahve puanlarını ve karbon puanlarını sadece belirlenen süre içinde ve belirtilen üye işyerlerinde kullanabilir. Kullanıcı, puanların nakde çevrilemeyeceğini ve üçüncü kişilere devredilemeyeceğini kabul eder.

4.3. Kullanıcı, üye işyerlerinde kahve alırken QR stickerları okutarak puan kazanacağını ve sistemin puan yükleme işlemini otomatik gerçekleştireceğini kabul eder.

4.4. Kullanıcı, Sefona tarafından sağlanan tüm hizmetleri ve kampanyaları kişisel kullanımı için kabul ettiğini ve bu hakları başkalarına devredemeyeceğini beyan eder.

4.5. Kullanıcı, Sefona Mobil Uygulaması’nı sadece hukuka ve ahlaka uygun şekilde kullanmayı kabul eder.Kullanıcı, uygulama üzerinden haksız kazanç sağlamak, sistem açıklarından faydalanmak veya dolandırıcılık girişiminde bulunmak gibi hareketlerde bulunamaz. Böyle bir durumda, Sefona Kullanıcı’nın hesabını kalıcı olarak kapatma ve yasal yollara başvurma hakkına sahiptir.

4.6. Kullanıcı, hesap güvenliğinden bizzat sorumludur. Kullanıcı’nın şifresinin veya hesabının kötüye kullanılması halinde Sefona sorumlu tutulamaz.

4.7. Kullanıcı, uygulama üzerinden paylaştığı kişisel verilerin işlenmesine ilişkin bilgileri KVKK Aydınlatma Metni’nde okuyabilir.


5. FESİH

5.1. Kullanıcı, dilediği zaman Sefona Mobil Uygulaması üzerinden hesabını kapatma hakkına sahiptir. Ancak hesabını kapatan kullanıcı, hesabında bulunan kahve puanları ve karbon puanlarını tekrar kullanamaz veya iade talep edemez.

5.2. Sefona, Kullanıcı’nın işbu Sözleşme’ye aykırı davrandığını tespit etmesi halinde Kullanıcı’nın üyeliğini askıya alabilir veya tamamen iptal edebilir.


6. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

6.1. Kullanıcı, işbu Sözleşme’yi kabul ederek, kişisel verilerinin işlenmesine dair bilgilerin “KVKK Aydınlatma Metni” ve “Gizlilik Politikası” kapsamında belirtildiğini anladığını ve kabul ettiğini beyan eder.

6.2. Kullanıcı, Mobil Uygulama’ya üye olurken verdiği iletişim bilgileri aracılığıyla ticari elektronik iletiler alabileceğini kabul eder. Kullanıcı, dilediği zaman ticari elektronik ileti iznini iptal edebilir.


7. SORUMLULUKLARIN SINIRLANDIRILMASI

7.1. Sefona, Kullanıcı’nın hizmetlerden kesintisiz ve hatasız şekilde yararlanacağını taahhüt etmez. Olası teknik sorunlar, güncellemeler veya hizmet duraksamaları nedeniyle kesintiler yaşanabilir.

7.2. Kullanıcı, üçüncü taraf hizmet sağlayıcılar (üye işyerleri) tarafından sağlanan ürün ve hizmetlerden dolayı Sefona’yı sorumlu tutamayacağını kabul eder.

7.3. Sefona, Kullanıcı’nın kötü niyetli işlemlerinden, hileli hareketlerinden ve sahte hesap oluşturmasından sorumlu değildir.


8. UYGULANACAK HUKUK VE YETKİLİ MAHKEME

8.1. İşbu Sözleşme’nin uygulanmasında Türk Hukuku geçerlidir.

8.2. Taraflar arasında doğabilecek ihtilaflarda, Muğla Merkez Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.


9. YÜRÜRLÜK VE KABUL

9.1. Kullanıcı, Mobil Uygulama’yı indirerek veya kullanarak, işbu Sözleşme’nin tamamını okuduğunu, içeriğini anladığını ve tüm hükümlerini kabul ettiğini beyan eder.

9.2. Sefona, işbu Sözleşme’de dilediği zaman değişiklik yapma hakkına sahiptir. Sözleşme’de yapılan değişiklikler, Mobil Uygulama üzerinden yayımlandığında yürürlüğe girer.